vineri, 27 iulie 2012

pulsul in virtual: 27iulie


capitalismpepaine.wordpress.com:
Cel mai mare evazionist din România este chiar statul român si funcționarii lui. Nici o firma privata n-a îndrăznit sa fure vreodată, cat au furat angajații Ministerului de Finanțe. Iar firmele private nici nu fura de fapt, când fac evaziune: ca banii aia sunt banii lor, nu ai statului. Sunt munciți de ei, nu de stat!
In schimb, banii furați de mafioții din ANAF nu erau deloc ai lor. Erau bani de la buget, bani plătiți de firmele private. Ei nu munciseră nici o zi pentru banii aia.
Așa ca Statul nu are nici un drept sa ne ia taxe. Noi trebuie sa decidem daca plătim, cat plătim, si pe ce se duc banii de taxe. Doar cine produce banii unei tari, are dreptul sa hotărască cum sunt cheltuiți.Românii n-or sa scape niciodată in mod pașnic de mafia care-i mănâncă. Pur si simplu e imposibil, pentru ca mafia nu e doar infiltrata in instituțiile de stat: mafia este chiar Statul. Întregul sistem este mafiot si construit intenționat pentru furt. Încă din 1990, comuniștii au creat noul stat românesc, in așa fel încât sa poată rămâne la putere la infinit si sa fure la infinit – indiferent ce votează oamenii la alegeri.
Deci când vedeți un vameș, un inspector fiscal venit in control, sa știți ca e un bandit încă neprins. Un gunoi, care merita orice. Orice i-ați face, e o dovada de patriotism.
Pentru ca fiecare leu care ajunge in buzunarul Statului, e un leu dat dușmanilor României.

IOAN ROSCA:
Se petrece un proces de degradare in cascada, pe masura ce oamenii "se decurca". Acesta este fenomenul Pitesti generalizat. Eu mi-am gasit prietenii "integrati" cind m-am intors in Romania. Nici unul nu mai poate tipa de revolta decit cu jumatate de gura. Au cite un postulet, cite o invirteala.... De cite ori cutreier prin paduri aud drujbe, ciocanituri de topor, intilnesc carute si camioane si priviri piezise. E un jaf general, nestavilit, se ataca de pe la margine satelor limitrofe. Nu fura numai cei mari, ci si preafrumosul popor roman care rade padurea fara mila, la ceas de zi, la ceas de nopate, fiecare cum poate rupe, lua si cara.

Cristian Bereanda
A fost un an secetos, in regula (si au sa mai fie, sau cu inundatii etc.) dar Romania nu mai are rezerva nationala pentru astfel de situatii? Asa exista intr-un stat normal, tocmai sa nu existe criza alimentara, cresteri de preturi samd.

Tiberiu Kovacs
Sunt dezamagit ca Romania este in rindul tarilor africane din toate punctele de vedere. De multe ori imi pun problema daca merita ca in aceasta tara sa gindesti.

Constantin Sandu Milea
Mă tem că Piramida Puterilor se răstoarnă cu toate măruntaiele ei într-un august fierbinte la Bucureşti, urmat de un “Noiembrie - ultimul bal” ! Ceasul sfărşitului de istorie, a celei mai mari înşelătorii umane, va suna la Bucureşti. Timpul lucrează acum pentru noi, numai să ştim făuri adevărata istorie a românilor, la masa tratativelor şi a Înţelepţilor lumii. Căci adevărata istorie este ştiinţa faptelor care nu se repetă. Flacăra celei mai periculoase revoluţii care a existat vreodată pe pământ – revoluţia conştiinţei - se va aprinde la Bucuresti şi va cuprinde Europa şi lumea întreagă.

Maria Cozma
Atâta timp am pierdut si pierdem cu acesta clasa politica nula si înticalosita, si atâta energie si nervi striviti ne tulbura mintile cu toate perversiunile venite peste noi în ploi din aceleasi minti bolnave, încât îti vine sa bati din poarta-n poarta si din usa-n usa si sa strigi ultimul "racnet al Carpatilor" : "Vrem sa ne recuparam România, nu banditii vostri nenorociti!" . AICI E PROBLEMA si MAREA CRIZA a ROMANILOR! Aici este focarul agoniei vietii românilor!

Marin Bunget:
Nu mai au nici un drept, nici măcar să mai plângă,
Vină n-au, vina lor e lume nătângă,
Un destin ce i-a pus prea târziu… sau devreme,
Într-o lume prea rea, cu prea multe probleme.
Peste zâmbetul lor e-o durere tăcută.
Pentru ei, umilinţa, e şi surdă şi mută.
În speranţă mai au doar bucata de pâine
Ce-o primesc când şi când, pentru ziua de mâine
Când din lacrima lor se ridică palate,
Nu mai ştiu că pe lume mai exista dreptate.
Demnitatea, şi ea, a rămas mai puţină.
Sunt acum condamnaţi, condamnaţi fără vină.

2 comentarii:

  1. Soțul meu este un om foarte bogat și sudat. am făcut banii împreună câteva luni mai târziu, a început să se îmbine cu prieteni răi. pe numele meu a avut o afacere cu o altă femeie avocatul familiei ma sună o întrebare dacă eu și soțul meu am avut o lipsă de înțelegere pentru că soțul meu a schimbat numele scris pe mizerie. a luat tot ce avem pentru prietena lui, ceea ce înseamnă că nu am nici o parte din familie. am fost frustrat și descurajat. până când un prieten de sfatul meu să-mi vizitez o vrăjitoare, astfel încât toate problemele mele să fie rezolvate în 48 de ore, apoi am contactat vrăjitoria pe care ea mi-a prezentat-o. Dr. Akhigbe (akhigbespellhome@gmail.com), spiriduși, dr. Akhigbe promite că orice lucru va fi bine. câteva săptămâni mai târziu soțul meu sa întors acasă, în genunchi cerșind, cerându-mi să iertăm și să uităm de trecut și să ne confruntăm cu viitorul viitor. chiar acum sunt în controlul deplin al accesului soțului meu. Multumesc mult doctorului Akhigbe, care mi-a adus înapoi soțul. Dacă aveți aceeași problemă, contactați Dr. Akhigbe prin e-mail. (akhigbespellhome@gmail.com) WHATSAPP +2349035428122

    RăspundețiȘtergere
  2. TESTIMONY ON HOW I GOT MY LOAN FROM A GENUINE FINANCE COMPANY LAST WEEK. Email for immediate response: drbenjaminfinance@gmail.com

    I am Mrs,Leores J Miguel by name, I live in United State Of America, who have been a scam victim to so many fake lenders online between November last year till July this year but i thank my creator so much that he has finally smiled on me by directing me to this new lender who put a smile on my face this year 2020 and he did not scam me and also by not deceiving or lying to me and my friends but however this lending firm is BENJAMIN LOAN INVESTMENTS FINANCE (drbenjaminfinance@gmail.com) gave me 2% loan which amount is $900,000.00 united states dollars after my agreement to their company terms and conditions and one significant thing i love about this loan company is that they are fast and unique. {Dr.Benjamin Scarlet Owen} can also help you with a legit loan offer. He Has also helped some other colleagues of mine. If you need a genuine loan without cost/stress he his the right loan lender to wipe away your financial problems and crisis today. BENJAMIN LOAN INVESTMENTS FINANCE holds all of the information about how to obtain money quickly and painlessly via Call/Text: +1(415)630-7138 Email: drbenjaminfinance@gmail.com

    When it comes to financial crisis and loan then BENJAMIN LOAN INVESTMENTS FINANCE is the place to go please just tell him I Mrs. Leores Miguel direct you Good Luck....

    RăspundețiȘtergere

nu facem atac la persoana