vineri, 23 martie 2012

ce gandeste un... anonim!


eu nu mai sunt in Romania de ceva timp. nu asta conteaza!
cred ca voi vreti sa aveti viata asta! si anume:
1. sa mergeti la spitale cu teama - ca daca nu dati mita nu veti fi tratati bine!
2. sa va lasati copiii pe mana unor profesori incapabili care vor si ei mita
3. sa fiti tratati ca niste animale la POSTA sau la ghiseele publice.
4. sa nu aveti incredere in politie.
5. sa conduceti pe niste strazi infecte.
6. sa publicati numai prin relatii
7. et cetera.
Daca romanilor le lipseste ceva, sa MUNCEASCA si vor avea de toate. Aici e vorba de mentalitate. Mai bine de 2 milioane de romani asteapta sa vina statul sa le dea mura in gura.
Am fost la mai multe ministere in Bucuresti - multi functionari nu aveau habar de legislatie. O tara infectata pana in maduva. Mi e rusine cand ma duc sa mi fac cumparaturile pt ca la supermarket romanii cersesc iar africanii iti fac orice serviciu pt un euro. Asta e realiatatea: suntem distrusi psihic.
Ce se vrea acum e ciolanul pe care nu-l mai au de la alesi.
Unde stau eu -Bruxelles - colegii mei au fost de acord sa renunte la o parte din salariu pt ca firma sa nu aiba probleme. Asta e diferenta!!! Dai unui roman un porc si ti -l mananca in 3 zile apoi cere tot de la stat.
Ieri si azi am fost si eu in Universitate si am vazut ce e in fata la TNB - toti functionarii. In cafenele alaturate lumea isi vede de treaba - cam mare disproportia. Grupuri de tineri vb de cati bani a primit de la partide. UN CIRC!!! Daca vine Ponta sau alt politician ne va fi si mai rau!!! NU gandim in perspectiva, nu facem nimic nimic nimic. Dar stim sa cerem!!! Istoria nu e de partea noastra, cu cateva exceptii nemtesti: mereu am fost condusi de cineva - lider bun si puternic (foarte rari) am mers cat de cat bine - lideri prosti, am mers prost. Singurul roman care isi vede de treaba si munceste e taranul din Cucuiesti de care nu stie nimeni ca exista! El stie ce are de facut si nu asteapta nimic de la nimeni si se pare ca inca mai traieste. Realitatea mea e ca mai toti oamenii pe care-i cunosc muncesc de dimineata pana seara pe nimic iar cand se gandesc la ce ar putea sa le ofere o bucurie, habar n-au ce ar putea spune.

comentarii pe fb:

  • Mocanu Cezar Este aşa din păcate... Şi mai este arogant românul. Până să ajung aici nu reuşisem să înţeleg de ce în România nu merg lucrurile. Nu cred însă că aşa este românul în mod natural. A devenit aşa din cauza comunismului. Avea dreptate Brucan!
    20 hours ago ·  ·  1
  • Nicolae Tudor 
    Unii oameni par surprinsi neplacut cand se anunta infiintarea unuii partid pe internet. Nu pot concepe sa te unesti cu cineva necunoscut. Li se pare ca doar tete a tete este normalitatea. Pana la a ajunge acolo, eu nu cred ca este gresit ca oamenii se intalneasca ascunsi chiar dupa un pseudonim, fiindca, usor usor fiecare va demonstra cine este cu adevarat, in functie de atitudinile pe care le va avea in situatiile cu care se confrunta. Pentru a merge inainte trebuie sa trecem multe de tot cu vederea si sa-l lasam pe fiecare ca pe el. Daca avem structura interioara de a pune permanent totul la punct inseamna sa innebunim curand fiindca pe masura ce traim, tot mai multe probleme reclama interventia proprie si ajungem chiar sa ne alteram judecata mergand pana la a uri semenii. Asa cum a facut-o Brucan catalogand poporul roman o multime compusa din prosti. Iata, o face si un roman contemporan, traitor la Bruxelle, acuzandu-ne ca nu muncim, ca nu muncim indeajuns si de aici avem toate relele. Pentru a judeca aceste spuse ar trebui sa vedem si sa intelegem ce inseamna normalitatea, care este ea? Dar… Normalitatea este o linie aleatorie precum orizontul, nu putem pune mana pe ea, doar o aratam. Si o arata diferit fiecare om, fiindca fiecare suntem unici si am capatat un fel de a fi si de a gandi in functie de ce am auzit, vazut, simtit, citit, facut, trait. Cel mai bogat om al lumii crede ca este normal ca fiecare sa avem un cip in cap iar el sa se afle la butoane.Hitler credea ca evreii si tiganii trebuie sa dispara fiindca sunt rase inferioare. Credinciosii cred ca normalitatea este sa multumim continuu lui Dumnezeu pentru tot ce primim si sa ne abandonam voii Sale. Esoteristii cred ca exista o ordine astrala, dincolo de moarte, ca trebuie sa ne supunem arhistrategiei divine care ne-a desemnat conducatori care se sacrifica imbogatindu-se si creandu-ne un bine universal (suferinta), pe care numai indurand-o (fericitii de noi!) putem evolua spiritual. Raspunsul la intrebarea: ce e viata si care este rostul omului, inca isi cauta raspunsul. Unii cred cu tarie ca munca multa este cea care ofera fericirea pentru ca aceasta ofera banul cu care ea se poate chiar cumpara. Altii, ca pasiunea pentru ceva anume, sau iubirea. Biserica spune ca fericirea absoluta o ofera doar acele fapte care au fir direct cu divinitatea. Foarte putini indraznesc sa afirme ca FERICIREA ESTE SA STAI! Cineva chiar a scris o carte, “Dreptul de a sta”!
    Daca privim comentariul analizat prin acesti ochelari ultimi vom vedea ca s-a emis o stupizenie, ca avem in fata o forma de agresiune si manipulare a omului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

nu facem atac la persoana