sâmbătă, 18 februarie 2012

cuvinte-nvărgate


3.

e o zi numai bună să faci dreptate 
(scrie în palmă ce ai de făcut).

oamenii visează ce sunt lăsaţi să viseze.
mulţi, prea mulţi au nevoie de o ţintă a urii.
mă hrănesc cu înţelesuri şi mă ocup cu trăitu’.
de iubire încă nu-mi pasă - o calc, o refuz -,
doar... vreau alt cer.

sunt purtătorul de cuvânt al sandalelor rupte-
singura scăpare pe care o aveţi.

4.
m-am învăţat să mă uit la
cel care n-are bani de seminţe.
Erchiul Poaro crede că faţa răului
rămâne mereu aceeaşi.
deşi n-am depus jurământ,
nu înfloresc lucrurile: întotdeauna nedreptatea
va avea nevoie de cineva s-o tolereze.

se caută brute arătoase şi diştepţi cu simţul umorului,
fiecare ne facem numărul
şi nu observăm când ne-a părăsit
publicul.

când celulele mele cenuşii nu lasă să stea degeaba pixul,
simt că începe un ravagiu, o spulberare.
dacă nu trosnesc nişte pietre, nu merită să
plăteşti biletul la acest spectacol.

m-am obişnuit să nu mi se prăbuşească gândurile
când trec graniţa stomacului gol.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

nu facem atac la persoana