duminică, 21 august 2011

SE CLOCESTE O LEGE ABUZIVA!

Nu de putine ori viata ne face sa ne simtim vinovati pentru multe lucruri. In popor exista chiar o mentalitate periculoasa care gaseste vinovat un om cand nu este. Anul trecut am rugat un vecin sa-mi imprumute ceva atat de banal incat nici nu mai stiu despre ce era vorba. Imi amintesc ca nu stia unde-l pusese si am mers cu el "la gradina", sa-si intrebe fratele. Am mers cu masina 2 kilometri, s-a dat jos si a dat fuga de la drum pana la mogaldeata cu palarie mare ce se misca printre tufele de rosii. La intoarce a calcat pe un fier ruginit aruncat prin balarii si s-a ranit la picior. Parintii lui m-au acuzat in fata ca eu l-am ranit, considerand ca daca nu mergea sa ma rezolve pe mine, el nu venea acasa plin de sange. Si de-atunci nici nu-mi mai raspund la salut.
Boc isi va exercita puterea peste popor considerandu-i responsabili pe proprietarii masinilor in cazul in care acestea sunt implicate in nereguli, indiferent cine le va conduce.
Poporul roman se simte deja vinovat ca a votat un presedinte care conduce in neregula tara. Da, a incredintat tara unui om in care a avut incredere, dar... sa-l obligi si sa plateasca prostiile celui care... conduce gresit...? Un om poate fi vinovat moral doar cand planuieste, indeamna sau instiga la faradelege, dar... daca imprumuti masina personala unui vecin sa-si duca la doctor copilul, sau sa aduca un sac cu boabe de la parinti, sau mai stiu eu ce, cum poti fi vinovat daca soferul comite o neregula? De ce sa platesti in locul lui?
Si la ce ma indeamna legea care se vrea impusa? Sa nu-mi mai pese de cel care trece printr-o suferinta si sa adancim astfel ura intre cel ce are si cel ce nu, deci sa dezechilibram si mai mult tara. In final legea consolideaza pozitia celui care are facandu-l stapan peste oameni si peste tinut.

Aceasta lege apartine ideilor extreme din dreapta si alimenteaza substraturile unor posibile revolte ale descultilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

nu facem atac la persoana